19 mars 2011

Jaha, jag har fått klagomål av min kära lilla maja. Det verkar som att hon inte tycker att jag är en bra bloggerska...buhu.

Har iaf tänkt att blogg ett tag nu. Tanken som räknas. Sen att jag inte har gjort det är en annan sak.
Mina senaste dagar har antagligen inte varit så händelserika eftersom att jag knappt minns vad jag har gjort. Har varit i skolan typ.

Men igår var en bra dag. Gick upp, gick till skolan, laga soppa, gick till idrotten som var as kul, köpte en jätte fin tröja, kom hem, åkte till Ikea med pappa och mamma och handla gaderob och massa annat smått till min stuga, frida kom, gick runt med oss, Jag och Frida åkte till Heron, käka mat och glass, jag bjöd henne på bio, vi såg burlesque (igen), men det gör inget för den är så bra. Det tyckte Fridolf också. En riktig systerdag eller kanske kväll vart det. 
Och asså ge mig Cam Gigandet. ÖGONGODIS!


Kan den mannen bara sluta vara så snygg. Jävla Christina Aguilera...Jag vill också hångla med honom!
 Gud, tack så mycket för honom. Du har lyckats!

Idag ska jag bygga upp min gaderob, rensa massa kläder och hänga in allt fin. Sen tror jag att jag ska byta min 90 säng till min gammla 110 säng. Behöver ju inte ha mina kläder under min säng nu längre =)
Ikväll ska jag vara med Maja, Ha det så gött. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Maja

Nu var du så duktig såååå! :D

2011-03-20 @ 02:11:58
URL: http://majahellefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0