update

Det har varit segt i bloggandet just nu men här får ni en liten update om vad som har hänt i helgen.
( Inte för att jag tror att nån bryr sig...men iaf)

Fredag; Var i skolan, slutade tidigare för att jag skulle till tandläkaren. Jag var en duktig tjej och hade inga hål alls, men jag ville ta bort mitt tandsmycke men då var man tvungen att boka ny tid och allt kostade 300 kr. Fuck off kände jag då. Kan fan ta bort den själv gratis...mongofan.
Efter tandis kom min syster och virre och hämtade mig för dom hade minsann lekt själva ett tag. Vi åkte ner till fiket och satt där och väntade på fia för hon, jag och virre skulle rida. Eller virre gick 1000 meter bakom oss med chivas i typ ett koppel. haha! Senare på kvällen drog vi till tullinge på fest hos bojjan. Drog ganska tidigt dock.. frida och john kom och hämtad oss och det blev fyllekäk på statoil. klockers.
FAN vad mycket jag hann i fredag.

Bild från kvällen...Ni kan ju tänka er hur det var.



Lördag; Bakis, gick promenad och tillbringade kvällen hos virre med film, hemmagjort pizza och chirre. GÖTT!

Söndag; Blev väckt av en överglad fia som sa att jag skulle gå upp NU för vi skulle till skärholmen. Dom hade nämnligen 20% på allt. Blev 2 par jeans och en stickad koft grejsimojs. As najs.

Idag; lite små depp hela dagen men sen kom fia och oskar till min skola när jag slutat och vi gick runt i globen centrum och jag köpte en fin ring på H&M, åkte hem, träna, käka och nu ska jag dö.
Imorgon har jag sovmorgon till 10.15 lovely.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0