onsdag

Hejsan.
Idag har jag studiedag så jag är hemma och chillar. Det enda jag ska göra idag är vid 4 då jag möta fia vid centrum och åka och träna.

Min stuga vart jätte fin nu när jag har fixat med gaderoben och jag har beslutat mig för att ha kvar min 90 säng för jag kom på den smarta idén att ställa upp alla mina skor i hyllorna under den istället och det var skit bra!
Är jätte nöjd, hihi!
Lördagskvällen vart väldigt mysig också. Kom till maja runt 7 och hon hade lagat en mycket god middag till oss. Hon är duktig hon! Lite senare kom pernilla också och hon var brun och äcklig. Vi kollade i allafall på en film som hette a time to kill. Skit bra, men väldigt hemsk. I slutet av filmen kom en väldigt översocial virre också hon hade varit själv hela dagen så hon var as flum. Ville mest bara gräva ner henne i ett hål. Vid 12 drog jag och virre till jesper där det var lite människor. Det vart zumba och pizzamackor as usual. Haha!

Nu på fredag ska jag till tandläkaren på en sån där vanlig rutinkoll men jag ska fråga om dom kan ta bort mitt tandsmycke också. Är så jävla trött på det. Sen får vi se vad som händer resten av helgen.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahahhaha jag är inte äcklig :D:D:D:D:

2011-03-23 @ 15:19:12
URL: http://pernillaabergs.blogg.se/
Postat av: julia

Jo.

2011-03-23 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0