lovet

En liten sammanfattning av sportlovet än så längre och om vad som komma skall.

Måndags; Var hos virre och kollade på film hela dagen. På kvällen gick vi till affeboy och kolla på mer film. Kul dag.

Tisdags; Vakna runt 12 och åkte till södertälje med virre där vi träffade hennes syster och några till. Vi fikade och gick runt och kollade i massa affärer. Jag och virre hade planerat att åka in till stan och gå på bio hela dagen och kolla på burlesque, så jag ringde min mamma vid 5 och bad henne boka biljetter. MEN den gick bara halv 7 på sergel i typ hela stan och om man skulle boka var man tvungen att hämta ut dom en timme innan filmen börjar. Alltså om en halvtimme och vi befann oss fortfarande i södertälje. Men vi sprang till tåget och när vi väl var inne i stan sprang vi lite till. Haha! Vi hade sån jävla tur och kom 10 minuter innan filmen började och dom hade bara 7 biljetter kvar! Men vi fick våra biljetter, bra platser och fick se, utan att överdriva den bästa filmen jag har sett. Satt och log och hade små rysningar hela filmen. Virre var också helt galen. Efter filmen mötte vi Fia och Mattias, sen åkte vi hem =)



Onsdag; Vaknade halv 9 (?) gick upp, stor städade i min stuga, dushade, hade mini spa, åkte och gymma, duscha igen. Och nu sitter jag och bloggar.

 Imorgon; ska Jag tillbringa dagen med familjen inne i stan. Vi ska gå runt, shoppa, käka, bowla eller gå på bio =) Blir nog mys!

Fredag; ?

Lördag; Ha släkt kalas för jag fyller 17 år på måndag. ETT ÅR TILL 18!

Söndag; Antagligen deppa eftersom att sportlovet är slut.

Puss/  J
              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0