åh

Skolan var okq8 idag, ganska chill.

Men iaf! Efter skolan åkte jag bil hem med matilda! Den duktiga tjejen fick sitt körkort igår och jag måste säga att jag blir lite stolt. Skit duktig är hon! =D
Vi åkte först och lämnade av Emma och sen åkte vi till tumba och hämtade Amanda. Det blev en tripp till det oh så glamorösa salems centrum sär vi käka lunch/middag på det nya thai stället. Helt ok!

Men iaf, pappa har bestämt att vi ska köpa en bil till mig som jag kan övningsköra i och ha sen. Det ska bli en gammal bubbla och i dag hittade fia den ultimata till mig som det förmodlingen kommer att bli! IIH!

Den finns i göteborg och kostar bara 10 000. Ett kap som min pappa sa.



Nice, huh?

Puss


Kommentarer
Postat av: Maja

FYFAAAAN VAD BALL! :D

2011-03-29 @ 18:42:45
URL: http://majahellefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0