5 mars

Idag har jag bakat en tårta med min pappa. Vi fick damp för att allt gick åt helvete så vi väntade tills mamma kom hem så att hon fick lugna ned oss lite. Men det roliga är ju att pappa är utbildad kock och jag går en jävla kock skola... man undrar ju vilka som borde kunna sånt där skit. Hata.
Idag kommer som sagt, i tidigare inlägg, släkten och firar mig. Det blir nog kul!
Kommer nog få alla mina presenter av familjen idag också för pappa är inte hemma på måndag då jag egentligen fyller år. hihi, jag älskar paket!

Och angående mitt hår... Jag har börjat vänja mig lite nu, men han klippte seriöst mellan 15-20 cm.
Jag fick typ panikångest, skit töntigt men jag kunde inte hjälpa det.
 Nu ska jag hitta på något.
Tjo!



Tänkte slänga in ett grattis på födelsedagen till Gustav Dywling också.
Grattis på 17-års dagen vännen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0