17

Imorgon fyller jag 17 år! Skit tråkigt, inget speciellt med den åldern förutom att man kan säga ett år kvart till 18!
Kommer inte att ske något speciellt imorgon, förutom att jag, min mamma och tobbe ska ut och käka på kvällen och jag fick mina presenter i lördags så det kommer det inte bli några utav.
Orkar inte skriva vad jag fick, men mest pengar och presentkort. Jag har fan 600 kr på bio nu, haha!
Nån som är sugen?
Jag fick även ett thomas sabo armband av mamma å pappa med en J berlock och en klacksko berlock på. 
Av bästisarna fick jag en berlock till som det stod
eternity på. Det betyder evighet om ni nu inte visste det.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och vänta på att BB börjar. Sen ska jag sova.
Fan vad kul med plugg imorgon.. Nat.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0