Söndag 3 april

Hejhejhallå!


Fredag; Åkte till min syster efter skolan. Jag fick göra massa balansövningar på Bjarimi. Jag satt barbacka utan tyglar eller något. Fick trava utan att hålla i mig NÅGONSTANS både fram och baklänges. As bra träning ocg riktigt kul men lite läskigt. haha! Efter ridningen käka vi tacos och hade en mys kväll med chips och läsk framför tv och Brulesque igen som John hade laddat ner. Asså jag älskar verkligen den filmen!

Lördag; Åkte till skärholmen och handla en present till Matilda som firade sin 18-års dag igår. Det var mycket trevligt! Hade en bra kväll men ett gäng roliga brudar!

Söndag; Vid 3 ska jag in till stan med min familj och träffa min moster och mina kusiner. Vi ska på bio och se
" Hur många lingon finns det i världen". Sen ska vi hem till moster och käka mat och snacka skit.


Hejhejhejdå!


Kommentarer
Postat av: per

Du kommer garva ihjäl dig på filmen :D

2011-04-03 @ 13:52:58
Postat av: Pernilla

Den där kommentaren blev visst från per -.-

2011-04-03 @ 13:53:15
URL: http://pernillaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0