snaaaart påsklov

Grabbar, snart är det påsklov. Den tanken är det enda som kommer få mig att komma igenom den här veckan. Men vi börjar med severing den här veckan och det vill inte jag....är bajs nervös.

Okej, om ni är nyfika på vad jag har gjort i helgen så har jag faktiskt gjort ganska mycket. Undantag för fredag.

Fredag var hos matilda med virre, amanda och linda. Vi kollade å film och snacka.

Lördag var med veronica hela dagen. Först var vi ute hos min syster och red ut med hästarna i en timme. Senare på kvällen gick vi till Jesper för att sen knata vidare till Elias Y på fest. Kvällen avslutades hos Jeppe som vanligt, men det är bäst så!
 Orkar inte skriva i detalj vad vi gjorde men det var´la en kul kväll. Speciellt på vägen hem. Jag och virre asså....haha!

Söndag vart en riktig udden-unge-l
ekdag! Vi åkte bil, grilla korv, spela fotboll och kniven mm, körde fordon av olika slag och chilla vid kallenäs. Man fick riktiga vårkänslor! MYS!

Idag har jag mest varit i skolan. När jag kom hem kollade jag på BB som jag missade igår och sen började jag skriva klart på mitt stockholmsarbete som ska vara klart på onsdag. Älskar mig själv ibland. Varför kan jag ALDRIG göra klart saker i tid så att jag slipper stressa med det. Puckobarn.

Men som sagt snart påsklov. Men helst av allt skulle jag vilja ha sommarlov med alla mina fina. Ser fram emot en sommar med festivaler och chill!


 En bild från i sommras uppe på torpet i Jämtland. Ge mig!

Nu ska jag lägga mig i sängen och dö. Hejdååååå!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Söndagen lät fät nice! :D

2011-04-12 @ 18:05:21
URL: http://pernillaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0