I know you'd like to thank your shit don't stank,

But lean a little bit closer
See, roses really smell like POO-OO-OO
Yeah, roses really smell like POO-OO-OO!
 

Jajamen! True story bro.

Nej men...CHACHA BLOGGEN!

Har en liten jag-vill-/-orkar-inte-blogga fas just nu. Men jag tänke att ett inlägg inte kunde vara så farligt.

Men som sagt så i söndags var jag på bio och såg hur många lingon finns det i världen. Kan säga att den var sååå överskattad. Självklart var den gullig och jag böla som en gris men jag skratta typ inget alls. Den var inte så kul som alla säger. Vart lite besviken...

Och jag var ledig i tisdags och jag plugga faktiskt på min studiedag. Typ wow!
Skrev på mitt Stockhomsarbete som det så fint heter. Man ska skriva en uppsats om något i stockholm jag skriver om Skeppsholmen =)

Så här såg det ut. Spotify på min dator, uppsatsen på mammas, Ramlösa smultron och Ben and Jerry´s! Bästa plugg mixen, haha!

Yeah, imorgon är det fredag sen är det vara en vecka kvar till påsklovet!
Hare gött, pillesnöpp!


Kommentarer
Postat av: Markus

Dunkar KiD CuDi ser jag! Det gillas!

2011-04-08 @ 03:52:27
URL: http://theexchange.blogg.se/
Postat av: julia

Hahaha, jajamen! =D

2011-04-08 @ 15:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0